Halloween i bastu

Helgen har gått hur fort som helst och vare hur rolig som helst! :) 
I lördags for jag, Micke, Sofie och Anne till Bastuträsk, hem till Mickes familj. Skitgulliga!
Satt å tjollra ett tag, sen bytte vi om och gjorde oss klara för fest. Vid 5 tiden for vi till Bobby på förfest. Massa trevligt folk vare där. Sen vidare till folkets hus och middag. Thai vs svensk. Jättegott vare. Synd man inte var så matglad just då men..
Sen blev det dans. Skitroligt å dansa. Nog för att jag nog är sämst, men ändå!
Vi var kvar sist på stället och hoppade framför scenen..haha. Vi var nog väldigt fagra.
Men tillslut var vi ju tvugna att fara, även fast jag hade kunnat va kvar längre. Hem till Micke för att sova. Konstigt vi inte väckte hela huset när vi kom in. Haha.
Dan efter låg vi i sängen typ hela dan. Eller jag å Sofie va upp å letade hennes mobil. Åsså gjorde vi lite fika också. Micke fick frukost i sängen. Haha. Han låg där som en kung hela dan å blev uppassad. Tog lång tid innan han steg upp.
Sen fick vi jättegod middag också. Och tårta. Var ju farsdag igår!
Efter det körde vi hem i dimman. Blev lite chips och dip när vi kom hem.
Sen sova och upp å jobba. Tur jag hade kortdag idag. Trött som fan. Men det gick som bra ändå.

Togs ju lite bilder också! :)


HippieAnne, Humlan Sofie, Ängeln Johanna och Psykfallet Micke


Glada gänget! :)

Finns mer bilder på facebook, så ni som har det kan kolla där! Ni kan även kolla på bastumingel.se

Nu ska jag sova ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0