Boende :)

Sitter på jobbet nu. Har jobbat sen 12 och slutar inte förrän halv 10.
Jag kollade mailen nu och hade fått ett från Narvik och nu har jag typ boende. Om jag tackar ja till det.
Men har ju inget annat, så det går ju att börja med det iaf. Är typ en lägenhet som hör till hotellet som ligger i backen typ. Så det är ju nära å bra till jobbet iaf..haha. Och hur fint som helst verkar det vara där. Fast det är ju inte helt billigt. Men det är det ju inte nånstans så.
 
Här ska jag kanske bo då :) Ser ju inte helt fel ut iaf.

Nu vill jag att klockan ska snabba sej å bli halv 10 så jag får he mej hem nångång.

Förresten så var det en tant som blockerade hela e4an idag när jag skulle till jobbet.
Hon körde 70 i vänsterfilen och bilen framför mej vågade inte köra om henne i högerfilen så han låg brevid henne i 70. Så jag tog mej ju inte förbi. Liite stressad man blev då. Gamlingar ska fan inte ha körkort. Det slutade att jag körde lite slalom mellan dom. Hade ju aldrig tage mej fram om jag skulle köra 70 ända till kåge.

Nu ska jag fara å snacka skit med en gubbe.

Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0