Bra dag! :)

Lite motsägande kanske å skriva bra dag när det typ har regnat å vare pissväder idag.
Men det var en skön dag. Sov till 10, steg upp å åt frukost. Sen till Sofie åsså gick vi å käka lunchbuffé på tatung.
Hur gott som helst. Fick sitta inne på old williams för det var proppfullt inne i resturangen. Men de va mysigt.
 
Sen stan ett tag. Köpte en minneskortgrej. Äntligen! Å det var rätt den här gången. Så nu kan jag lägga in bilder direkt å inte ett halvår efter, när det inte är så jävla intressant längre. Åsså lämna jag in en filmrulle som jag har haft i min gamla kamera i typ 3 år. Det blir spännande. Har ingen aning vad som finns på dom korten.

Igår försökte jag ringa station typ halva dagen för å skriva upp oss på listan så vi som är för små kommer oss in på 22 på lördag. Men dom svara då aldrig. Så då gick vi dit å frågade. Det var ju lite omständigt, men tillslut så. Så nu står vi på listan och tar oss in ärligt på station. Det var som ett tag sen :P Försöker ragga lite folk till på lördag också. Så alla som är festsugna kan ju höra av sej! :D

Jaa, iaf efter det så for vi på friskvårds å gymade lite. Blev inte så länge men de va som skönt ändå :)
Sen hem å duscha å äta, sen iväg på jobbet.
Å det gick då tokfort å jobba ikväll. Kanske för att jag jobbade med Hanna. Har typ inte jobbat med henne på typ 2 veckor. Har som saknat henne. Båda vi var klara halv 9 å slutade halv 10 så då hann vi sitta å skvallra ett tag..haha :)

Jobb imorrn till 12, sen äre HELG! Å fest. Såå skönt! :D

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0