Fredagkväll med Mario ;)

heeej

Jag köpte en vinare idag som jag skulle ha till imorrn. Det gick ju bra. Den är tom nu! Haha
Vi har sutte å spela tvspel ikväll. Mario. De är kul. Fast jag är jävligt dålig. Men vafan. 
De va ju som dumt att sofie jobba imorrn. Sakna hon :) 
Imorrn äre också fest. Haha då måst jag på systemet igen. Med mitt fina pass.:S 
Meeen vet ni en sak. Om man visa sitt leg före  dom fråga efter de så får man en present. 
Typ tuggumi eller nåt. Haha värt!!  Men så äre. 
Jag är så jäävla trött så jag håll å döö. Herrejävlar alltså! 
Vi ha äte på pizzerian i medle. De va gott, men starkt som fan. Mina läppar blev typ bortdomnade. 
Jag hade tänkt fara på vattengympa imorrn. Få se hure bli me de. Skulle ju va kul. Men de kanske blir en annan dag. Lär ju va bra på hålla mej ovanför ytan imorrn. Nog för att det är på grunda men iaf. 
Gud vad jag ordbajsar nu. Dom andra sitt å spela å jag är som bara less. Så då nörda jag lite här ist. 
Skulle prata me nån skånemartin, men han va då int ens här. Han ska visst va rolig. Jag tyck om roliga mäniskor. Dom är som roliga. Haha. Oväntat. 

Näääe de här dug int. Kanske ska försöka va lite trevlig. Om jag orkar. 

Gonatt, ha en trevlig helg alla ;) Vi ses kanske imorrn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0