Jävla radiotjänst

Tycker inte om radiotjänst. Fast vem gör det igentligen?!
Men fick ett brev från dom förra månaden att jag hade dubbelbetalat en räkning så då skulle dom dra det från nästa räkning. Okej, bra tänkte jag. Sen brydde jag mej inte så mycket mer om det.
Idag fick jag ett till brev från dom. (har fått ett varje månad å man ska väl egentligen betala varje kvartal typ?!)
En påminnelse för att jag inte hade betalat en räkning. Vafan. Jag har betalat allt dom har skickat till mej..och mer tydligen. Jag ska inte betala ett öre mer till dom!! Det är nog dyrt och jävligt som det är för det lilla jag ser på tv.
Men jag har iaf mailat å klagat lite så nu får vi se hur det går.

Nu ska jag snart iväg å jobba min korta arbetsdag. Snacka om förstörd dag. Hinner inte göra nånting idag.
Men imorrn är jag ledig iaf. Sen är det bara 2 dagar kvar. :)

Förresten så har jag bestämt att jag ska bli lite mer positiv. haha. Jag gnäller ju typ å klagar på allt. Haha få se hur det går. Lär ju typ bli ironisk till allt istället. Men kan börja imorrn. Var bara tvungen att klaga på radiotjänst idag. Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0