Joodå

På måndag ska jag fara till Fredrikstad på jobbmöte!
Haha, nää. Men egentligen så skulle jag ju vara där nu om planerna blev som det var tänkt från början.
Jag hade ju anmält mej på manpower och andra bemanningsföretag.
Och idag fick jag ett sms från manpower att dom ville att jag skulle komma på ett möte hos dom i Fredrikstad på måndag. Blir nog icket så. 

Höll på försova mej idag och jag började jobba kloclan 12. Det är som bra. Men det är ju inte precis tokstressigt på jobbet just nu. 

Nu ska jag snart på halloweenfest hos Simon. Ska ju vara nykter så är väl inte så superpeppad. Men det blir kul å se vad alla har klätt ut sej till. Sen ska jag ju vara chaffis ikväll också. Så kanske får mej en slant om jag har tur.
Just nu är jag bara trött och vill sova. Men sova kan jag göra imorrn :P

Är mer peppad på imorrn. Det ska bli kul. Då blir det tacos-bowling-guitarrhero kväll :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom på att det är ju söndag imorgon, har bowlingen öppet? tänkte om de är någon som redan har bokat? :O

2008-10-31 @ 19:15:27
Postat av: Micke

De har du nog jävligt rätt i Anna, tror inte det är öppet :/

2008-10-31 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0