måndag

Mitt gymkort på friskvårds har gått ut å jag har inte råd att fylla på det :(
Livet är hårt ibland alltså..haha :P

Har jobbat förmiddag idag. Sen har jag sorterat alla papper som bara har legat
överallt å jag har stört mej på som fan. Men nu är det äntligen gjort.
Åsså blev det en promenad i skogen, elljusspåret.
På ett tag ska jag äta upp min pasta bolognese som jag köpte på viking igår. Så gott :)

I helgen är det Halloween, men just nu känner jag mej bara helt opeppad på det.
Åsså måste jag ju skicka tillbak klänningen som jag skulle ha då,
för att en liten bortskämd snorunge vägrar betala det hon beställt med mej.
Lite synd. Hade ju vare kul å få ha den. Men men. Nu är det som det är.

Imorrn jobbar jag från 12 till halv 10. Låång dag kom det att vara. Usch. 9,5 timmar.
Få ju försöka tänka att det är pengar. Men jag orkar typ int bry mej om det.  Man tjänar ändå så jävla dåligt.
Man får ju jobba som en tok för att få så man klarar sej. Less!

Nu blir det tvn ett tag, sen mat :)

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0