Orka?!

Oj, så medvetslös jag var imorse när väckarn ringde. Fatta typ inte vars jag var eller vad som hände eller nånting.
Gud så jobbigt. 5 timmars sömn blev det inatt. Bara för att nån satt å snacka massa snusk hela natten..haha.
Går ju bra att skylla ifrån sej iaf :P Men det gick då bra å jobba iaf. Å nu är det helg :)

Idag borde jag städa och jag borde fara iväg me massa grejer till soptippen som har legat å skräpat hela sommarn å jag borde fara ut å gå. Å handla borde jag göra också. Det är mycket borden idag. Men inga "jag vill" så det får bli sen eller imorrn. Städa åtminstonde. För jag orkar verkligen inte nu...

Idag nångång kommer emmablemma hit å ska färga å klippa mitt hår :D Ikväll blir det nog lugnt. Nån film kanske. Få se om jag orkar fara till Frostkåge. Men det kändes ju lite jobbigt också. Kanske!

Men imorrn är det fest. Peppa! :) Tror det blir här.

Nu blir det en "powernap" (lär bli typ några timmar)

Bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0