Skänk pengar till en fattig ;)

Tänk om man kunde få vinna lite pengar eller nåt?!
Jag har så mycket jag måste och vill köpa nu före jag far till norge.
En ny bräda med tillbehör måste jag ha för min är ju piss.
Å sen kan de ju vara bra att ha mer än en jacka, ett par täckbyxor osv.
Lär ju inte alltid vara så torrt.
Har sutte och kollat lite på stadiums hemsida och hittade massa saker jag vill ha.
Allt är typ Burton. Älskar det märket. Är som så snyggt.
Men man kanske inte får vara för kräsen.
Men nu ska jag ju vara hemma i jul så lite av det kanske jag kan önska mej i julklapp ;)









                                                           


Kommentarer
Postat av: EmmaLindholm

den där jackan å nå matchande teckisar till skulle inte vara helt fel :)

2008-10-25 @ 16:10:18
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0