Söndagar

Söndagar måste ju vara det tråkigaste som finns.
Antingen är man bakis å jävlig eller så har man ångest för att helgen är slut.
Jag sov 14 timmar inatt. Behövde det antagligen. Men det var såå skönt.
Och drömde världens sjukaste dröm inatt. Haha..skratta fan när jag vaknade :P

Annars idag har det inte hänt så mycket spännande. Har vare ute och gått en sväng.
Sen var jag över till Krille tvärt och hämtade lite grejer jag hade kvar där som jag har haft borta.
Men nu tror jag att jag har det mesta. Förutom min Klutmarkströja :(
Hittar inte åt den. Men den kanske dyker upp nångång.

Nu ska jag äta pyttipanna. Blir typ alltid det när jag måste äta tidigt för att jag ska å jobba.
Å jag såg att jag har sovmorron ända till på torsdag nu.
Så skönt! Jobbar bara imorrnkväll, sen torsdag och fredag :) Blir nog en härlig vecka!

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0