Syskon!

Har en som inte har lärt sig prata än och är snart 19 år.
Och en som har en attityd så man bara vill strypa hon.
Det är inte lätt alltså..haha. Jag är ju inte nån ängel själv precis.
Men det är väl olikheterna (eller likheterna?!) som gör att man har lust att slå ihjäl varandra ibland.
Å dom kan ju faktiskt va rätt snälla ibland också ;)
Men just idag var inte en sån dag.
Fast jag tror då att det är rätt syskon som ska med till norge.
Tror det är mindre risk att vi har slage ihjäl varandra innan vi är hemma...

Här är jag och mina (underbara?) syskon

                
                                 


Nu ska jag se om jag hittar nåt ätbart i min tomma kyl! Sen får jag se vad som händer ikväll..

Puuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0