Träning

Vaknade kring 10 imorse. Å var pigg som en mört. Så då bestämde jag mej för att fara å träna.
Kvart i 11 var jag på friskvårds. Perfekt tid. Nästan ingen i gymet. Nån tant å gubbe typ.
Så då behöv man ju inte skämmas för att man är så svag ;P Men det var jobbigt som fan å cykla dit.
Motvind hela vägen. Kändes som jag stod stilla på torsgatan. Men då var det ju lite lättare att cykla hem istället.

Har vare på ica å shoppat lite också. Köpte en risifrutti. Jag har inte tyckt om dom förr, men nu var den skitgod. Kanske för att jag typ höll på hungra ihjäl. Då kan man typ äta vad som helst. Åsså har jag äte varma mackor med banan. Det är ingen som tror att det är gott. Men ni vet int förän ni har provat. Å igentligen ska man ha purjolök på också. då blir det super :)

Få se om jag orkar fara på core ikväll. Skulle som vara skönt. Men då tar jag isf bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0