Ångest!!!!

Gav just bort min dag imorrn. Har redan ångest för det. Fattar inte varför, jag brukar ju byta bort dagar hit å dit. Men jag har blive så jävla snål. Är ju ändå lite pengar på 8 timmar. Men vafan. Ska bli skönt å få sova ut imorrn iaf :)

Igår cyklade jag å Sofie, i regnet till Jenny, å såg Idol med hon å hennes tokkatt Maraho, tror jag den hette. Skitsöt :D Men Idol var då inte så bra. Tråkiga låtar. Skulle ha sett Top Model istället. Var ju finalen. Men det missade jag. Men det var trevligt iaf :)

Å imorrn ska jag få min efterlängtade plattång. Har typ vare helt handikappad utan en. Ibland är det som bra å ha en frisörsyster ;)

Fick veta att morsan kanske ska fara till norge å jobba i november, nåra veckor bara. Men hon lär ju typ bli rik ändå. Kanske borde följa me å lära mej lite norska..haha. Nä, usch va ångest jag börjar ha för norge alltså. Just nu känns det bara jobbigt. Speciellt att fara före jul. Försöker som intala mej att det kom å bli skitkul, men det är lite svårt när man ska fara till ett okänt ställe där jag inte känner en jävel å ska bo där i ett helt jävla halvår å alla kompisar är hemma å har roligt. Ååååååååååå! Jag skulle vilja spola fram tiden å se om jag har roligt där å har jag inte det så kan jag stanna hemma. Jag vill som veta. Fuck!

Blev mycket ångest idag.

Nu ska jag ringa lönetanten å fråga vars hon har skickat mina lönebesked å hur många lasdagar jag har. Om det stämmer att jag är inlasad som alla säger. Sen måste jag gå ner med tvätten åsså blir det en promenad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0