Helgen

Haha jag är som bra på överdriva när jag har drucke. Jag har snälla kompisar.
Dom var ju lite störda igår, men de va ju bara för att jag hade däckat i fotöljen..haha ;P

Ska berätta från början istället.
Å kan börja med fredan. Då hade vi tänkt fara å bowla, men de blev ändrade planer.
Jag, Anna, Micke å Krille for till medle å käkade pizza. Supergott! Men starkt.
Sen blev det så vi for till Micke å spelade tvspel å drack lite vin. Haha, lite impuls. Men det är kul :)


Vi spelade Mario å jag å Anna var ju bäst ;)

   
Anna, Krille å Micke


Jag var lite trött även i fredags


Det var en jättetrevlig kväll iaf :) Å sen var det bara att börja om med vinet igår.
Kändes ju som kul, men det gick som bra ändå :)
Vi var först hos Sofie å förfestade. Var jättekul åsså lite nya människor också. Så blev lite lekar å så :)
Sen for vi vidare till en fest på älvsbacka där dom visst hade maskeradfest. Haha. Men det var som trevligt de också.
Sen vidare till ballen. De va najs.
Efter det blev det max å en GI kycklingburgare. Gott gott! :)
Åsså komme Peter å co dit också och då bestämde vi att det blev efterfest hos emil. Så då tryckte vi in oss i en taxi och åkte till moröhöjden. Jävligt skönt att han bor här. Då slapp jag gå så långt sen när jag skulle hem.
Vi spelade lite ölspel å så. Sen så somnade somsagt jag i fotöljen. Och min kära kompisar som är såå snälla kladda senap i ansiktet på mej å jag märkte inte ett skit. Sen gick jag hem å däcka i sängen istället. Å har sove till nu ungefär :P

      

     

   

Det var en jättelyckad kväll :)
Nu ska jag gå på ica å köpa massa goda saker. Är typ sugen på allt idag :P

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: anne

hoj! kikade in här :)

ja de va en riktigt kul kväll igår!

supernajs! ha de gött! kramis

2008-10-26 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0