Söndag

Haha kan säga att jag var spiknykter igår. Var min andra underbara vän Mikael som skrev förra. Jag sa att han skulle skriva nå roligt såå.... Han är väldigt fin av sej. Pratar aldrig snusk, fiser aldrig offentligt och ber om ursäkt när han rapar..haha! :D Ska typ börja lägga upp historier som jag brukar få av han :P Här är en:

En man stod och lagade frukost åt sin fru
när han grabbade tag i hennes rumpa och sa:
-Om du såg till att få den här lite fastare skulle
vi kunna göra oss av med dina troser.
Hans fru blev extremt förolämpad av utspelet,
men bestämde sig för att inte säga någonting.
Morgonen därpå upprepades proceduren,
men denna gång gällde det fruns bröst.
-Om du såg till att få de här lite fastare skulle
vi kunna göra oss av med din bh, sa mannen.
Denna gång blev frun så förbannad att hon inte kunde
hålla tyst så hon grabbade tag mellan benen
på sin man och sa:
-Om du såg till att få den här lite styvare skulle
vi kunna göra oss av med både brevbäraren,
trädgårdsmästaren, grannen och din bror.


 

Iaf så igår blev det pizza med han å Krille på 3 kronor. Sen typ köra runt i Mickes nya bil.
Hämta även upp Anna för en raggarsväng :) Dom tyckte som jag var lite tråkig som inte fattade vad som var så roligt med det. Men kan ju säga att jag är totalt obrydd å ointresserad av typ allt som har med bilar att göra. Jag är nöjd om jag får mej dit jag ska!
Sen for vi hem till mej för då var syrran å hennes kompis Camilla här å skulle förfesta. Så då satt vi med dom ett tag, sen skjutsade vi dom till en annan fest. Efter det for vi hem. Jag satte mej å såg en film. Into the wild. Så jäkla bra film! Trodde jag skulle grina ihjäl mej i slutet.

Sen så blev jag så jävla festsugen igår. Bara för att jag inte kunde festa. Men nästa helg då ska jag festa. Ska typ ringa station imorrn å skriva upp mej på listan.

Jobb idag, delad tur. Tråkigt som fan. Men men vad gör man inte för lite pengar?!

Nu ska jag beställa lite kläder från H&M :)

 Kjolen, sjalen å t-shirten ska jag köpa...å lite andra saker :)

Tjiiing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0