Lite av varje

Nu har jag iaf ringt och spärrat mitt kort. Så inom en vecka får jag ett nytt. Men hur fan ska ajg klara mej utan bankkort i en vecka?! Kommer som gå dåligt. Måste tanka. Är typ tomt. Men det går inte så jävla bra å tanka utan kort...

Igår blev det iaf att beställa mat från viking. Pasta tog jag. Sen såg vi 2 filmer också. Först såg vi hancock. Men jag sov typ bort halva filmen. Var så jäkla trött. Sen såg vi en skräckis. Minns int va den hette. Men då kunde man då inte sova. Den va hemsk. Men bra! :)

Idag har jag typ sove bort hela dan. Åt "frukost" typ halv 4. Potatisgratäng å kött. De va smarrigt. Sen vare bara att hoppa in i duschen å he sej till jobbet. Men det gick bra. Min kära lilla Hanna jobbade ju. Vad skulle jag göra utan henne? Då skulle ju verkligen jobbet va en pina. Båda vi var typ klara efter 8. Så då tog en jobbarbil å körde en raggarsväng..hihi. Sen satt vi å snacka skit i lokalen tills vi kunde fara utan helt dåligt samvete :P

Halloween snart. Hur blir det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0