JOBB :D

Oj, shit...jag är i shocktillstånd just nu. Skickade in CV och personligt brev till Narvikfjället för en timme sen typ. Och dom svarade efter 10 minuter typ att dom ville ha mej. Gud ändå...så jag ska alltså till Narvik i december å vara där till maj..ett helt jävla halvår. Åsså ville dom typ att jag skulle vara där nästa sommar också. Men de behövde jag inte bestämma nu..så de får vi se om :)

Å imorse ringde jag å frågade om vik nånstans i stan. Men hon hade som inget just nu. Men nu ringde min chef i ersmark å frågade om jag ville ha en vikrad där...så då tog jag det. Ska ju ändå bara jobba till December, sen far jag till norge :D Herregud, ajg vet typ inte vars jag ska ta vägen. Måste ringa mamma nu...blev mycke idag..

Nu ska ajg snart fara till stan å träffa sofie åsså ska vi shoppa lite, sen ska vi käka nånting, sen blir de å fara på friskvårds å träna lite:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul! Grattis, vad blev det för jobb?!

2008-09-01 @ 20:26:26
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: sofie

grattis ännu en gång :D

2008-09-01 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0