joo

Ja, nu ha vi vare på stan, käkat å tränat. Köpte en ny sportbh, eftersom jag har borta min andra. Har typ borta allt sen jag flyttade. Åsså köpte jag ett par träningsbyxer också. Sen gick vi på ica å köpte lite sallat å gick ner till parken å satte oss. Sen iväg till Friskvårds. Lite dummare tid å träna. Va ju typ mycke folk där..å nästan bara killar, så man känner sej ju som bra. Men va skönt å träna iaf :)

Jag ahr som inte fattat än att jag ska till Narvik. Ligger ju typ långt upp i någerst. Nästan vid riksgränsen. Men då kom jag ju säkert va där över jul också. Är väl lite småtråkigt...Men då får ni komma å hälsa på mej :D

 Härligt! :D


Håller på ändrar å tjollrar med bloggen..å nu råka typ alla länkar bli osynliga..vet inte hur jag ska få tillbaks dom. ajja de löser sej säkert:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0