Onsdag

Jag har inte orkat fortsätta med bloggdesignen, så nu får den vara lite halvklar ett tag :P

Blev ju så jag jobbade eftermiddan idag..gick tokfort. Åsså fick jag lite mer jobb också. Ska jobba heldag imorrn, heldag på fredag, kväll på lördag och kväll på söndag. Blev 6 dagar i rad. Hoppas jag får vara ledig på måndag bara. Men det är ju som bra jag får jobba iaf. Kan ju va bra å ha lite pengar när jag far till Norge. Nu vet jag ju att jag har jobb när jag kommer dit, så det är ju inga problem..men det är ju inte billigt där, så det kan ju vara bra å ha lite extrapengar...

Nu när jag komme hem ställde jag mej å lagade mat. Hade över ett kilo köttfärs. Så gjorde spaggetti å köttfärssås..blev 2 matlådor..åsså gjorde jag en paj också som jag ska frysa in. Är som bra å ha massa klar mat. Nu är frysen typ full me matlådor. Gjorde ju Morotslasagne å en annan maträtt (har inget namn) förra veckan, så då blev de ju några matlådor också. Sen så var jag ju å åt hos mormor i veckan så då fick jag me mej hem lite mat också :D

Pissväder idag. Har regnat hela dagen. Trååk!! Men ikväll börjar ju Idol, så då blir det å se de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0