Torsdag

Vaknade imorse av att grannarna borrade i väggen. Kul! Steg iaf upp då å for ut och gick. Elljusspåret igen. Fast andra hållet. Omväxling förnöjer..tyyp :P Sen gick jag å mötte Emma som var på skolan. Hon ville ha min nyckel så hon kan komma till mej imorrn ifall jag inte skulle vara hemma. Nu har jag diskat å lagt in kläder å dammsugat i köket. Roligt. 

Å pissmsn funkar inte idag. Kan inte logga in. Jävligt störande. Men det brukar väl inte hålla i sej så jättelänge när det blir så. Hoppas jag iaf... 

Det är som kul när man är ledig en hel vecka å alla andra jobbar eller har skola. Är typ värdare å jobba då. Då träffar man ju lite folk iaf :P Nog för att det har vare jävligt skönt å få sova länge å inte behöva tänka på nånting. Hade jag gått skola hade jag ju också vare "ledig" ganska mycket. Men då är det ju en massa hemmaplugg. Man har ju alltid i bakskallen att man borde plugga. Man kan typ aldrig slappna av helt. Åsså är det ju en massa dyra böcker man måste köpa också. Det är så jäkla skönt att jag inte går skola alltså. Ångrar det inte en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0