Umeå

Har vare en jättetrevlig helg i Umeå. Åkte med bussen kl 10 på morron, pigg å gla?! Fick sällskap av Emil som också skulle till Umeå. När jag kom dit gick vi å åt. Blev subway, va typ fullt överallt. Men det var gott. Sen stan å shoppa. Fast jag gav som upp shopping ganska snabbt. Va så jävla mycke folk, man blev ju helt slut i skallen. Blev iaf en t-shirt å strumpbyxor, som är väldigt hela å fina idag.. Sen hem till Jonas å Madde å beställa mat, duscha å gör sej klar. Å sen börja festa. Lekte massa roliga lekar. Inte så bra kanske å leka dricklekar. Det finns en viss Johanna som brukar bli lite för full då. Men det var kul iaf. Sen ut på corona där det var jättemycke folk. Skitkul! Sista timmen stog jag typ i baren hela tiden å pratade med folk ;) Naajs! På "efterfesten" spelade vi lite 8bitars mario. Jag ägde. Det var roligt, typ hundra år sen jag spelade det. Å idag har jag typ sett hela Umeå ungefär. Tog fel buss så åkte långt som fan. Fatta inte vars jag var. Men tur det var en snäll busschaufför, så tillslut fick jag mej dit jag skulle :P
Det var en mycket lyckad helg. Bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0