Ledig idag!!

Var väldigt skönt att vara ledig idag.
Imorse gick jag ner med tvätten, sen for jag ut på en timmes promenad.
När jag kom hem så städade jag hela rummet.
Dammsugade, dammtorkade, och plockade undan allt som inte behöver vara framme.
Så nu är det riktigt fint här (så fint det kan vara för det här rummet) och luktar gott också:)
Sen körde jag lite träning.
Och nu har jag duschat och bara haft lite egentid.
Är inte långa stunder per dag man är själv här.

Igår var vi förresten några från jobbet som käkade tacos.
Det var såå gott!

Och dagens bästa är nog att jag har fått sommarjobb! :)
Blir hemtjänsten på moröbacke.
Det är hemtjänsten, men det är på gång/cykelavstånd så jag behöver inte använda bilen.
Och det är ett jobb.
Även om jag skulle klara att gå hemma utan jobb i sommar så skulle jag nog bli tokig.
Rastlös som fan. Alla andra jobbar ju ändå så då är det ju lika bra att jobba å få mer pengar :)

Nu ska jag nog ut i backen en stund tror jag.
Måste ju passa på när man väl är ledig :)

Kommentarer
Postat av: emmali

ja vill oxå jobba :( säg d till hon som anställe dig i hemtjänsten

2009-04-04 @ 13:11:31
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0