Lördag

Så gick det med min nyktra helg. Var klappkanon igår, men kul hade jag nog iaf :P
Men det fick jag ju igen imorse, bakis som ett svin å helt jävla död.
Ramlade när jag skulle ta liften. Hur stadig är man då?! Småungarna är ju fan bättre.
Åkte af upp till jobbet vid 12 istället för 10. Insåg att det lär inte komma en jävel upp till resturangen, eftersom det är 3.e dagen det regnar nu å backen är ju inte så jävla kul att åka i. Så då drog jag hem igen. Va lite nervös för att åka ner. Var inte stadig på benen. Jag fick mej ner iaf, men snyggt kan det ju inte ha vare. For iaf å däckade i sängen, så nu har jag jsut stigit upp.

Nu ska jag gå å käka lite middag, sen blir det duschen å göra sej redo för fest igen ;)
Känns lite knäppt. Jag har ju just stige upp, så känns ju som att det är morron...men men...

Lite bilder från igår!

Blev förfest i Mikes rum denna gång.

  Mikey

Mikes kompisar som är på besök. Ben å Kate

Påväg ner till litt större plass

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasi vad ska man säga det blir nog att du få börja gå på AA möten när du kommer hem till skellefteå!!

2009-04-26 @ 00:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0