SOL! :D

Idag har det varit en jätteskön dag! Har vare sol hela dagen och inte så mycket folk i returangen. Så vi har kunnat sitta ute en stor del av dagen å bara kosa oss. Jag hoppas verkligen att solen fortsätter å hålla sej framme nu. Å snön har smält som fan idag. Det är nästan ingen snö på marken. Enda stället det är mycket snö på är i backen. Å det är jättehärligt före nu. Åkte upp på linken imorse på arbetstid å körde lite offpist. Egentligen är det lite farligt å köra det nu eftersom att lavinfaran är rätt stor nu när det har vare så varmt ute, och speciellt om man åker själv. Men jag kunde inte motstå. Var ju en massa orörd lössnö. Helt underbart härligt.

Efter jobbet for jag ut å gick en sväng och nu ska jag gå över till Linus å kolla på nån film med han. Han far ju hem imorrn, så kan ju va kul å umgås lite med han sista kvällen han är här :)

Märks att det är slutspurten nu. Många som har slutat eller fare hem. Å stämningen är som lite annars också. Har ju vare lite tryckt stämning mellan många på senaste. Men det börjar som lätta lite. Förutom med en då. För han är ju helt jävla hjärndöd. Men det fattar han ju inte själv. Det är iaf inte så mycket att göra åt nu. Bara försöka göra det bästa av tiden som är kvar här :)

Nu somsagt ska jag gå över till bror min.
See ya!

Kommentarer
Postat av: sof

vad härligt att ni också får ha solsken i narvik:)

igår var jag ute å gick i linne. helt sjukt! jag gillar det :P

hade bra johanna ses snart!

kram

2009-04-27 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0