Tisdag

Idag har jag skjutsat Linus till tåget, så nu är han påväg hem.
Efter det tog jag på mej träningskläder, gick till gondolen och skickade upp brädan och snowboardpjucksen. Sen började jag traska upp mot resturangen. Var längre och brantare än jag minns det. Var helt död när jag kom upp. Men det är ju väldigt skönt efteråt :)

Sofie var sjuk så hon ville fara hem. Den andra jäveln som jobbar med oss i resturangen vägrar ju jobba där själv. Även fast vi vet att det kommer typ komma max 5 personer på hela dagen. Är egentligen helt onödigt att sitta 2 stycken där. Men är man barnslig så är man. Jag hade iaf laddad för att säga vad jag tyckte och tänkte. Men när jag frågade om han kunde jobba själv, Jo då jävlar gick det bra. Men när Sofie fråga var det då världens jävla problem.

Jaja, jag for iaf upp på linken å körde lite offpist igen. Inte lika bra idag. Jättetung snö, så var lite halvsvårt å svänga. Man fick som ta i med hela kroppen. Kom typ ha träningsvärk imorrn. Men det är najs.

Nu ska jag träna lite, sen blir det duschen och käk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0