Come back to me

Jadu, jag snakke med mor min idag. hon var ikke så förnöjd med mej.
Hon tror jag kom å bli alkolist. Hon har förstått att jag dricker varje helg.
Haha ja tror ikke hon va så mye bättre när hon var 20. Men what the fuck!

Ikväll skulle jag va nykter. Hur fan gick de då? Inte så jävla bra nä!
Men jag vettefan om de va värt de.
Jag saknar Sofie och Sara som fan. Me dom kan man ju slappna av å känna sej normal..eller typ iaf.
Som Sofie sa:" Jag glömde bort att jag är lite knäpp!" Haha typ nå sånt. Haha!

Ikväll va vi ut på litt större plass. Träffade Fidel där. Annars inte så mye kända människor. Daniel träffa jag i slutet. Efter det tappa jag bort alla. Fidel ville jag skulle följa på nash (efterspel) men jag tappa bort han. Fick vandra hem själv ikväll. Är så jävla tomt i mitt rum nu. Jag har typ hemlängtan som fan. Vill bara ha sommar å festivaler å mina kompisar å en jävla massa kul :D Jag ju blir less en annan jävel här ocks¨å som är världens player och raggar på allt och alla. HALLÅ! Fatta att alla ser vad du håller på med. PLAYER! Ja, jag kanske playar å har kul också, men jag är då fan i mej ärlig å säger vad jag vill! Vill hem nu,
Var ledig med mej första periodeni sommar!? Då blir det festivaler och en jävla massa kul!

Nu må jag sove. Men jag villl ikke jobbe imorrn. Är förresten snowboardtävling imorrn. Jag vill se det, men det lär ju ikke hända. vill vill vill!!

Sov så gott alla! See yaa later.

ha förresten snakke me Gus ikväll;) Hehe najsbajs. Men han ska till Marocco i sommar.

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0