Ett till födelsedagsbarn

Idag fyller min käre far år. Grattis pappsen! :)




Jag var lite upprörd imorse, om ni inte förstod det. Har väl lugnat mej lite. Men jag är fortfarande jävligt besviken! Men nog om det nu.
Kom just hem från jobbet. Tog skitlång tid idag. Brukar vara hemma senast halv 9, men idag fick jag mej inte därifrån förrän 9. Imorrn ska jag iaf upp till resturangen med Sofia. Vi ska åka gondolen upp :) Däruppe ska vi städa och fixa till för öppningen på lördag. Det är typ vi som jobbar i resturangen som har hela ansvaret för den. Men jag är typ råpeppad på det. Får ju gratis mat också ;) Och så träffade jag en annan kille, Jonny tror jag han hette, som också ska jobba i resturangen. Han verka också jättehärlig. Ser verkligen fram emot resturangjobbet. Och vi kom alltid få åka gondol eller skoter upp. Det gillas! :D Sen efter jobbet är det bara att glida ner på brädan. Like like like!!

Nu blir det duschen, nån film kanske och peppa för imorrn! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0