No bowling..

Det blev inge bowling ikväll iaf. Mike kunde inte. Hans flickvän (eller vad det nu är) är här och hälsar på så han ville väl va me henne. Men det var ju lite synd att han hade tjej. Han är inte ful! Å skitrolig också :) Men jag får då jobba med han iaf. Är ju inte helt fel att jobba med snyggingar en hel vinter. Är ju bara jag och 2 tjejer till, resten killar. Fast alla ser typ likadana ut tycker jag. Iaf alla norska killar. Haha. Fast snart kommer det nå nya tjejer som ska jobba här. Svenska tror jag. Det blir kul när det kommer lite mer folk. Längtar efter en personalfest. Dom sa att dom bruka åka gondolen upp till fjällheisresturangen och ha fest där. Men att ta sej ner sen brukar ju inte vara det lättaste ;)

Blir att fara till min norske vän ikväll, när det inte blev nån bowling. Nu ska jag komma på hans namn. Jag kanske vet vad han heter, han presenterade sej ju första gången jag träffa han. Men norska namn är ju lite knasiga åsså när det spelas hög musik och man har druckit lite är det inte alltid så lätt :P

Sen så måste jag lära mej att öppna käften när jag borde och hålla den när jag borde. Jag är sämst!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :)

Jo vi flyttar till sthlm den 20:e feb,så snart blir spännande :) Har inget jobb men ska söka där som tusan , less på va arbetslös!

Hur går det borta i norge? nå hemlängtan eller?:)

2009-02-11 @ 12:21:28
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0