Öldag 2

Ska börja att säga till Joel att jag var med 2 uppsalakillar igår. Därför jag skrev söderut :P

Var ju rätt bakis idag ja! Inte så oväntat iofs. Drygt som fan att jobba. Men det gick tokfort iaf. Skitmycke folk vare, så det var som kul. Även fast det var lite halvkaos ibland.

Nu har vi vare och shoppat öl på mataffären. Så snart blir det dagens första öl. Jag kom å dö känns det som just nu. Men man lever bara en gång å då ska man ha kul, även om konsekvenserna är mindre kul ;) Det där lät konstigt...jag kan inte ens tänka idag. Men skitsamma.
Duschen nu. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Therese

Din blogg är så jävla rolig nuförtiden! Verkar ju ha det helgrymt i Norge :D

2009-02-28 @ 19:03:25
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: RuneB

De är bäst så du inte luktar surt!

2009-03-02 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0