Resturangen :)

Idag har jag då vare med Sofia uppe i resturangen. Vi fick åka pistmaskin upp haha :D De va som lite kul! Inne i resturangen visade hon var allt fanns och berättade hur det skulle funka. Sen satt vi typ å snacka å planera menyn å vad vi skulle spela för musik. Ska bränna nå skivor imorrn. (på arbetstid) Det är vi som bestämmer hur allt i resturangen ska funka. Även våra arbetstider. Typ våran egen lilla resturang. Det är Sofia som har första ansvaret där, men nu ska jag som få andraansvaret om hon är borta å så. Snacka om frihet. Tror jag ska bli chef. Vi är ju som våra egna små chefer nu;)
På helgerna blir det afterski där, så då blir vi typ bartendrar också ;) Men den är verkligen skitmysig resturangen och utsikten. Omg, blir bara bättre och bättre :) Där kommer jag trivas!




Jag älskar resturangen! :)

Ikväll ska vi ut å åka litegrann. Ska bli härligt. Har inte blivit så mycket än :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh det verkar superhärligt det där :) Kul att du trivs!

2009-02-19 @ 22:48:58
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: /M

Sjukt vackert!

2009-02-20 @ 17:20:51
Postat av: sofie

gu så kul det låter! :)

inte dålig vy

2009-02-20 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0