Torsdag

Blev 9,5 timmars jobb idag. Egentligen skulle jag vara ledig både idag och imorrn. Men då fick jag ju liftjobb idag och imorrn måste jag upp till resturangen iaf. Jag är ju faktiskt här för att jobba så det är väl bra då. Men jag ahde som planerat att tvätta å shoppa å åka imorrn. Meeen vad gör man inte för lite pengar ;)

Idag fick jag då jobba för min lön också. Satt i heis 1, när folk kom å fundera varför ingen var i skiduthyrningen. Jag hade ju ingen aning. Den som skulle jobba hade iaf inte kommit. Så jag fick springa mellan där som en tok. Folk blev hyffsat irriterade. Först kö där jag säljer liftkort, sen en massa folk i skiduthyrningen som jag va tvungen hjälpa. Dessutom har jag bara vare i uthyrningen en gång, så jag var ju inte direkt bra på det. Fick ge en massa folk rabbat för att det tog sån satans tid. Jag sa till chefen att det aldrig kom nån till utleiet, men han sa typ: Jamen, de där fixar du! Ehh, jag sprang fan där som en tok ju. Och fick utskällningar lite här och där. Jaja, tiden gick fort iaf. Tillslut kom Petter och tog över i uthyrningen, efter 3 timmar typ :P

Igår blev det som sagt öl med nåra jobbarpolers. Det var trevligt. Jag drack endast 4 stycken. Tyck jag var ganska duktig ;) Men fick då veta att jag var ganska busted. Det som händer på det här fjället får typ hela Narvik veta på 2 sekunder ungefär. Här kan vi inte ha några hemligheter för varandra ;) Men jag hoppas att det som händer i Narvik stannar i Narvik iaf.

Nu blir det Dexter, sen sängen och upp till resturangen imorrn. Ska jobba med Rickard imorrn :) Å lön imorrn från Sverige, hihi. Peeengar! :D

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0