Personalfest

Det är farligt med gratis öl!
Men så jävla kul det var. Käkade lasagne till middag, som våran kock Jonny hade gjort. Supergott! Han är väldigt duktig :)
Efter middan var det ganska lugnt. Endel for hem. Var ju som sagt att vi bara skulle käka och ta nån öl, så dom trodde nog det var som slut då. Men det var då vi drog igång festen. Helt galet. Bara gå och ta en öl när man ville ha. Sen hitta Jonny nå spritflaskor som kom fram också. Herrejävlar så full man blev. Var tänkt att alla skulle åka skidor/snowboard ner. Men jag och Mikkel fick åka skoter. Hade nog slage ihjäl oss annars. Imorse hade jag borta min börs med alla kort och pengar. Jag tänkte att jag nog hade lämnat den där uppe. Men där var den icket. När vi hade öppnat resturangen kom det en gubbe och sa att han hade hittat en börs i backen. Och tror ni inte att det var min?! Lite flyt alltså :)


Mina jobbarpolare
Mikkel å Henke Jag å Tone
Martins brud, Martin, Jonny å Linus
Sofie, Jonny å Robert Tone å Mike
Jag å Jonny Haha..jaa :P
Jag å Mike

Har typ inte sovit ett piss inatt. Så det var lite halvtungt å jobba i resturangen idag.
Va ju förresten öppningen igår, men tyvärr så blåste det så mycket så vi kunde inte öppna gondolen så blev inte så mycket folk. Ändå skönt att börja rätt lugnt så man kommer igång med allt man ska göra. Resturangjobb är verkligen ett stressigt jobb. Idag var det massor med folk. Å jag var bakis och jävlig. Min hjärna ville inte riktigt hänga med. Men tiden gick jävligt fort iaf. Fast samtidigt känns det som världens längsta dag. Men det är kul iaf :)

Nu blir det nån film, sen ska jag sova. Helt jävla död. Tur att jag inte börjar förrän typ 11-12 imorrn :)

Kommentarer
Postat av: /M

Hahhaha måste bara få skratta. Du dricker inte ens öl!!! ;) Sen va ovanligt att du tappar börs och kort, skärpning!!! Din tur borde ta slut snart. ;)



annars verkade de som en trevlig kväll, keep it up girl!

2009-02-22 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0