Dyrt å vara nyttig

Jaha, här har man då inte råd att vara nyttig heller. Köpte lite grönsaker och frukt idag. Ångrade mej efter jag hade betalat. Hemma är ju inte grönsaker så jättedyrt. En paprika kostar ju inte så många kronor. Men här kostade en enda parika 17nok, en sqush 27nok osv. Det var inte kul å betala. Aldrig mer!

   

Får äta mer fetmat istället, de är billigare!

Å idag är det typ storm ute. Hade tänkt ut å gå, men det blev bara till affärn å tillbaks. Blåste kallt som fan. Man blåste nästan iväg ju. Blir nog lugnt på jobbet ikväll då. Men jag hoppas det är bättre väder imorrn. Då är både jag å Linus ledig så då hade vi tänkt åka lite.

Har sutte å kollat på resor. Jag är så jävla sugen på att fara å resa typ överallt.
10000 kostar det bara att åka till Alperna och då ingår frukost, 3-rättersmiddag och liftkort. Hur värt som helst :) Nån som vill följa mej dit? ;)

Klem å suss

Kommentarer
Postat av: emmali

Jag följeeer :D?

2009-02-09 @ 11:57:00
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: emmali

hahah ja linda, men jag syftade på alperna ;D?

2009-02-09 @ 19:59:42
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0