Yeees...

Joru, å lönen blev man ju inte ledsen över heller för att endast ha jobbat 60 timmar. Måste ju ha fått massa semesterersättning å sånt :) Lite pengakåt man blir alltså. Lite synd bara att alla kompisar typ går skola å jobbar å sånt, så dom lär ju inte ha tid å råd att följa mej å resa sen. Men jag vill!!

Blev å tvätta nu på morron istället. Annars hade jag fått gå utan både sockar och underkläder resten av helgen å det kasnke inte är så nice.

Det är helt sjukt. Jag börjar redan ha ångest för att fara hem till Sverige igen. För 1½ månad sen stod jag å flänna utanför Micke när jag sa hejdå till han. Då hade jag världens ångest för att fara hit. Konstigt hur fort man kan ställa om sej, men det är ju iofs bra :)

Nu ska jag åka upp till resturangen.


Kommentarer
Postat av: emmali

låter bra, då kan du bjuda mig på en utlandsresa då jag fyller år :)

2009-02-28 @ 11:43:49
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0