Finns ett uteliv här också! :)

Nu har vi provat på utelivet här i Narvik också. Helt godkänt!
Efter jag slutade igår kl20, så var det bara in, duscha å börja med vinet. Drack faktiskt bara 3 glas. Ganska bra gjort för att vara jag. Men jag skulle ju ändå upp å jobba idag.
Vid 11 begav vi oss ner till Sentrum till Kafferiet, tror jag det hette. Ett uteställe med typ 5 olika rum. Ett ganska lugnt rum, ett större med dansgolv, Sen vare typ ett rum med bara rockmusik osv. Igår var det livemusik där, alltid roligt :)
Och att typ 80% av alla som var där var killar. Trodde typ vi hade kommit till nån gaybar för killar eller nåt, för i början såg vi inte en enda tjej. Men dom va då definitivt inte bögar. Blev bjuden på typ 3 drickar. Kunde fått mer också, men somsagt så skulle jag upp å jobba. Men det var trevligt iaf. Fanns ju ett kul uteliv här också :)

Har jobbat i heis 2 idag. Lugnt och skönt. Den tycker jag om. Imorrn blir det 3an.
Och imorrn far Hanna hem. Kom å kännas jättetomt här. Men jag får väl lära känna lite norskar ;)

Ikväll ska vi fara och bowla med jobbgänget. Det blir kul. Då får jag visa min bowlingtalang ;)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0