jobbigt land..

Varför ska allt vara så komplicerat i det här landet?
Gick och fixade norskt kontantkort idag. Trodde det bara var att sätta in kortet i mobilen och sen börja använda det. Så gör man ju hemma iaf. Men då måste man registrera sej först. Och såklart så måste man ha sitt norska personnummer då. Och det får jag inte förrän nästa fredag. Fuck! Då får jag vara utan telefon i 2 veckor till då. Eller jag har ju telefon. Men det kostar typ en miljard att ringa och smsa.

Såg One last thing igår. Höll på grina ihjäl mej. Men det var helt klart sevärd:)



Om en timme ska jag iväg å jobba. I heis 1. Alltid lika nervös när jag ska vara där. Kan inte med det ju. Kom å gå åt helvete. Hoppas Tone jobbar ikväll också. Då får hon hjälpa mej i början å slutet iaf.

Ledig imorrn!! :D

baaajj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, det bara sprutade tårar då man såg den :P Men bra var den!

2009-01-26 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0