Lite pics

Blev en väldigt kort promenad, knappt en kilometer.
Har hämtat tvättpoletterna också. Fattar inte varför dom ska göra det så jävla omständigt.
Man måste hämta nya poletter varje gång man ska tvätta, men det kostar ju inget. Varför inte bara ha vanliga tvättmaskiner man kan tvätta direkt med då?! Jävla norskar!

Här kommer lite bilder på hur jag bor, som lovat :)


Mitt väldigt fina och stora rum!


Köket. Ser inte så farligt ut här, men luktar jävel gör det iaf.


Korridoren. Jag bor på 414.

Ska ta fler bilder ute sen också. Jag hoppas jag är ledig på söndag så jag kan åka då, då ska ni få se fina bilder :)

Nu ska jag snart äta middag i mitt mysiga kök.
Bajj

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) nu vet ja hur det ser ut i din korridor där du bor. håller med köket ser ju inte så farligt ut..för man kan ju inte känna doften..

hade bäst!

2009-01-29 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0