Snaaart...

Har varit hos Anna ikväll å sett film med hon, Sofie å Jenny. Sen säga hejdå. Usch! Så konstigt. Kom int träffa dom på 4 månader nu. Kom å sakna alla hur mycke som helst. Men ni vet ju att ni är så välkomna å hälsa på :)

Idag har jag å Hanna vare på solbacken för å handla nödvändiga saker. Blev nog dyrast på systemet..haha. Måste ju bunkra upp lite ;P Sen har jag packat typ klart. Lite smågrejer kvar. Men alla kläder ligger i väskor nu.
Imorrn blir det att packa in i bilen å göra allt helt klart. Sen bara sitta å vänta å va nervös typ.
Åsså kom hon som ska hyra lägenheten hit imorrn också och hämtar nyckeln. Känns lite knäppt å lämna ut min lägenhet å alla möbler å grejer till en helt okänd människa. Men det ska nog gå bra de också.

Ja, nu är det nära. Sista dagen hemma imorrn. Sen bär det iväg. Jag är som nervös fast ändå inte. Är så overkligt än. Kom typ inte fatta att jag har vare där förrän jag är hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jamen det låter ju toppen, skitbra o ha med sej nån också :) du ska se de bli en hel del pengar du tjäna ihop ;)!



Jag är "fri från arbete" än haha. Låter bättre än en viss annan bemärkelse, går UGA genom Af så på en månad blir de väl praktik.. Men de blir lika bra det kanske man få in foten nån stanns inför sommarn :) Skulle som vilja nå café eller bageri & konditori hmm.. Något tips?

2009-01-16 @ 22:16:36
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tusan då hade jag skrivit & så blev de nå knas & försvann?!



Men de låter toppen du har med dej nån, kommer bli skoj ska du se :) & så lite extra cash ;)

Tycker du ska fortsätta va duktig på uppdatera din blogg, så man får höra hur du har det där borta :)!!



Nej inge jobb för min del, blir typ praktik på en månad..Så får man sej kanske in nån stanns inför sommaren :) skulle vilja café, bageri eller konditori hmm..Något tips?

2009-01-16 @ 22:21:44
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0