tisdag

"Hej, jag heter blondinbella2. Jag är jättesnygg och rolig! hihihihi"
Det var det första intrycket jag fick igår när jag träffade stockholmsbruden som jobbar här.
Men jag lovar jag ska ge hon en chans. Jag är som rätt bra på att döma folk. Hon är säkert jättetrevlig.

Gick typ bra i heis 1 igår. Klarade tillåme allt kassagrejs man ska göra efteråt. Fast det var ju inte så jättemycket folk under kvällen. Blir värre när jag måste sitta där på helgerna och folk ska köpa årskort och ha rabbat och lämna tillbak kort å sånt. Då kommer jag vara lost. Men det får jag ta då. Ska också få börja vara i skiduthyrningen. Blir nog kul..kanske :P

Fick förresten lön idag. Det var kuligt. Mycke ob från julen:) Sen så får jag ju lön härifrån om 2 veckor, plus en till lön från hemtjänsten i slutet av nästa månad. Det gillas.

Idag har jag vare ute och gått. Det är fan jobbigt att gå här. Alltid uppför när jag ska hem, hur jag än går. Å det är inte så lite uppför heller. Det är väl iofs bra, men man är helt slut när man kommer in :P

Ikväll kanske jag ska åka snowboard med en som jag träffade i lördags. Bero bara om vi hinner. Han skulle jobba till 18 och backen stänger 20. Annars får vi väl hitta på nåt annat. Kan ju som vara kul att ha nå kompisar utanför jobbet här också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0