Inget

Jag har typ blive sämst på blogga, eller jag har väl aldrig vare så bra på det. Men jag orkar som inte. Läser knappt nå bloggar nu heller. Kanske har jag fått ett liv å gör värdare saker istället :P haha

Idag har jag iaf vare på lassa och följt med en sjukgymnast och en arbetsterapeut. Blev bara 3 timmar, men det var som kul å se hur dom jobbar iaf. Ska nog söka båda till hösten så få jag se om det blir skola eller nåt annat. Just nu är jag inte sugen på skola, men det kan ju ändras. Så är ju bra å söka iaf :)

Imorrn är jag ledig, men har ändå fullt upp hela dan. Måste upp tidigt å ringa nå telefonsamtal, sen ska jag städa, städa å städa. Sen in till stan å hämta brädan åsså kanske på lassa en sväng.
Börjar känna mej lite stressad över allt som måste göras å fixas. Jag skjuter verkligen på allt till sista sekunden.
Kom på att jag måste adressändra igen också. PENGAR!!! Ååh, varför ska allt kosta?

Nu ska jag ringa lite folk. Har vare hur sällskapssjuk som helst dom senaste dagarna. Har inte vare själv många kvällar. Eller äre kanske resfeber??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0