Helgen

Fick fara lite tidigare från jobbet igår.
Då vare bara hem, byta om å fara.
Hämtade upp Thomas i Kusmark, sen körde vi vidare till Lidträsket.
Hälften av folket hade redan farit åsså for några typ just när vi kom också.
Lite ångest jag hade då att jag hade jobbat hela kvällen.
Men det blev iaf lite tårta och mys med dom som var kvar :)
Sen for jag hem till Frostkåge å sov där till idag.
Va nog över ett år sen jag sov hemma tror jag.
Idag har jag stickat klart min mössa, och börjat på en halsduk till den.
Sen va jag ut å gick i skogen.
Härligt!
Synd bara att alla satans mygg ska förstöra lugnet man har till världens irritation.
Till middag blev det surströmming med mamma. (Eftersom ingen annan i familjen äter det)
Mm mmm mmmmmmm..........
Bär, choklad å glass till efterrätt.

Och pappa har köpt min gamla bil nu, så nu fick fattiga jag lite extracash på kontot.
Då blire staan imorrn å hoppas mina chinos är kvar som jag vill ha.
Ska nog passa på att gå på polisstation å göra ett nytt pass också.
Då är det inte så jättemycket kvar att fixa innan vi åker till Norge igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0