Onsdag

Idag har jag hunne med rätt mycket.
Jobbade imorse 7-12.
Sen hem å käka åsså tillbak till moröbacke till vårdcentralen.
Så nu har jag tagit första sprutorna mot Hepatit A+B och Japansk hjärnhinneinflammation..typ.
Ska ta en till om en vecka å 2 till om en månad.
Efter det for jag, Jenny å Anna med gummibåtarna till älven å låg å flöt där ett tag.
När jag kom hem for jag ut å gick å tränade lite.
Nu har jag käkat middag å väntar på att Sofie ska komma.
Jag är lite velig om kvällen.
Är fest med jenny å co, men jag jobbar ju imorrn så kan inte dricka så mycket.
Plus att det blev åska å spöregn nu, så kändes ju mycket skönare att sätta sej å se en film.
Speciellt med tanke på att jag måste cykla fram å tillbak till stan.
I regn.
Men samtidigt är det ju kul å träffa folk.
Åh, kom aldrig kunna bestämma mej. 

Jobb imorrn..8.30-21.
Blöööööö!!

Har iaf fått bort nästa fredag när vi ska till Abisko å fjällvandra!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0