Såå kul!


Party party!!!

Trodde vi skulle ha en lugn tjejfest igår, men det blev ungefär tvärtom.
Festen blev hos PR med gänget som jag inte festat med på skitlänge.
Var jättekul.
Pratade, sjöng, spelade ölspel, dansade bugg å drack en jäkla massa alkohol :P
Sen blev det station.
Jag var ju lite negg mot det eftersom jag inte hade så kul sist.
Kanske just därför jag ändå hade skitroligt den här gången.
Träffade massa kända folk å dansade å hade kul.
Sen blev det max å sen hem.
Den här gången blev det Emil som fick ta smällen å bli sönderpratad i typ 2 timmar.
Haha jag har som en förmåga att ringa å prata om allt å inget mitt i nätterna.
Imorse ringde dom från jobbet å frågade om jag kunde jobba.
Mitt svar var typ: Eeeh....nä!
Haha då hade jag visst tappat bort den där talförmågan på nåt konstigt sätt.
Det var iaf en superkul kväll.
Tror alla oplanerade fester har varit dom bästa.

Nu ska jag hem till Frostkåge å få lite mat.
Det är sjukt jobbigt att laga mat när man är bakis.
Så därför far jag hem å snålar lite istället.

Resten av bilderna kommer på fejjan.
Låg å skratta när jag titta på dom inatt haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0