Tisdag å ledig

Vilken skön ledig dag jag har haft idag :)
Steg upp 9 å for ut å gick en timme.
Sen in å duscha å käka frukost.
Efter det cyklade jag in till stan å gjorde ett nytt pass.
Satan så snygg man blir på dom där korten alltså.
När jag kom hem igen kom Jonte å kolla på lägenheten å snacka en stund.
Sen for jag å Elin på ica å köpte Tacogrejer, så då blev det Tacos till middag.
Mmm...
Sen kom även Madde å Sofie åsså for vi å hyrde en film.
Den va väl sådär.
Kändes som vi pratade mer än såg på filmen.

Har fått bilder på lägenheten i Trondheim också.
Superfin å typ stor också för att va en etta.
Så imorrn ska jag ringa å säga att vi tar den :)
Känns så skönt att ha det fixat nu.
Å även en jobbintervju.
Kom å bli så himla kul.
Är superpeppad nu.

Sen fick jag höra att det blir grillning med vikarierna på fredag också.
Ska bli roligt å festa med nya människor.
Fick bort lördagmorron också, så då behöv jag int komma bakis till jobbet klockan 7 :P


PeppPeppPepp

Mycke kul nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0