Åsså blev det måndag igen

Är så jävla skönt med måndagar.
Då får man ta igen sej efter helgen.
Var bara jag och Sofie som jobbade idag. Vi har typ sutte å myst hela dagen.
Va skitbra väder idag. Soligt å vindstilla, så vi har sutte ute på terassen å druckit varm choklad och solat.
Fått lite besök från skidpatrullen och andra jobbarkompisar.
En och annan vanlig människa också, men dom var lätträknade.
När vi stängde kom Stian och Daniel och käkade middag med oss. Supertrevliga killar.
Dom åkte ner typ 10 minuter före oss.
När vi kom ner så var ambulansen påväg för Stian hade brutit armen när han åkte ner.
Så kan det gå.

Min blivande man var in i resturangen idag också.
Mmm I like! Men jag vet ju att chansen där är lika med noll.
Men man måste ju få drömma lite iaf ;)

Annars idag händer det inte så mycket spännande.
Ska duscha nu, sen kasnke det blir kvällsfika me mina rumskompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0