Helt vanlig tisdag

Har inte varit så spännande dag idag.
Imorse steg jag upp halv 10 för att käka frukost med Gus,
vi hade som bestämt att vi skulle ha en liten frukostdejt idag;)
Men han var lite för trött för det..eller bakis kanske, så vi satt bara å snacka ett tag.
Sen sa vi hejdå, för han åker hem till Irland idag.
Var fan sorgligt. Hur trevlig och rolig kille som helst :)
Får kanske åka till Irland i sommar då haha ;)

Sen åkte jag iaf upp till heis 3. Dagens arbetsplats.
Är faktiskt skönt att komma bort från allt stekflott och skit i resturangen ibland.
Var typ snöstorm idag, så var ju inte så mycket folk i backarna.
Jag satt typ å läste hela dagen. Rätt najs dag ändå :)

Nu har jag suttit och uppdaterat resedagboken också.
Hade visst fått lite "klagomål" från släcktingar å såna som läser den, att jag aldrig skrev nånting.
Nu har jag typ lagt in 100 bilder där, så nu har dom då det dom gör ett tag ;P

Ikväll blir det slappning på hög nivå.
Lär behövas efter en helg med 3 dagars öl.

Just ja, va ju ut med grabbarna bus igår också.
Vi har som blivit ett litet gäng som alltid går ut.
Är alltid jag, Richard, Robban å Mike. Å igår var det Gus också.
Men nu har han ju som sagt farit :(
Vi gick iaf på Litt större plass först och sen Kafferiet.
Var ju inte så mycket folk, men var som trevligt och mysigt ändå :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0