mm mmm mmmm ;)

Hehe och lönen gillades ju också ;)
Och med tanke på hur lite pengar jag gör av med och hur mycket jag kan spara så blir det ju ännu roligare :D
Like it a lot!

Har fan börjat tänka på engelska. Kom på mej själv idag när jag satt i liften och filosoferade att jag tänkte på engelska. Fan farligt att umgås med engelsktalande människor för mycket. Men det är ju samtidigt bra, man blir ju bättre på språket. Jag har alltid tyckt att jag har varit skitdålig på engelska, så jag har ju inte snackat så mycket när det har varit såna runt mej. Men i helgen frågade Gus mej vart jag hade lärt mej så bra engelsa. Haha lite fövånad jag blev då. Men det är ju bra å få höra, kanske man vågar prata lite mer engelska iaf :)

Kommentarer
Postat av: sof

johanna jag har alltid tyckt du vare riktigt duktig på engelska. när vi läste eng minns ja att man kunde ju som alltid fråga dej om ord å så.. :P kul at du får använda den :D

2009-03-18 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0