Onsdag, lugn dag med bio som avslut

Idag var en väldigt lugn och skön dag i resturangen.
Väldigt lite folk, så vi satt mest å snackade med jobbarpolers som kom upp för att käka eller fika eller bara säga hej :)

Ikväll har jag, Mikkel, Robban å Sofie varit på bio, eller Kino som det heter här i Norge.
Såg Män som hatar kvinnor. Skitbra film. Lite lustigt med norskt text, men det kopplade man bort efter ett tag.
Men den borde ni verkligen se om ni inte sett den.
Jag brukar inte gilla svenska filmer annars, men den här var inte som en vanlig svensk film.

Imorrn har jag bestämt att jag ska ställa väckarn på 9 och fara ut på en långpromenad.
Få se hur det går. Hade tänkt det imorse också, men sängen var så jävla skön när väckarn ringde ;)
Man har blivit jävligt bortskämd med tiderna här. Behöver typ aldrig stiga upp tidigt.
Men hur som helst så måste jag verkligen bli bättre på att röra på mej igen.
I början när jag var här så var jag ute varje dag och gick och gjorde lite små styrkeövningar.
Men det har som gått utför sen jag började jobba i resturangen.
Plus att man får ta vad man vill därifrån. Godis, drickor, mat, öl har vi druckit nångång där också.
Så det är ju jävligt lätt att göra det också.
Sen när vi har börjat festa och dricka så jävla mycket öl så känner man sej ju inte bättre heller.
Känner verkligen hur ölmagen börjar puta ut.
Nä, skärpning nu. Ska fan börja gå upp till resturangen :P
Good luck to me!

Har förresten fått Gus bilder nu också. Han är rätt bra på ta kort. Ska lägga ut några imorrn.
Tror ändå inte han läser min blogg ;)

Och imorrn blir det 8 timmar i barneheisen! Jippie!
Ska ta med mej datoren och sitta å glo på film eller nåt.
Är såå långsamt och tråkigt att jobba där. Usch.
Men sen är det fredag!
Haha satan, ni ser. Veckorna springer iväg hur fort som helst.

Nu blir det sängen om jag ska orka upp "tidigt" imorrn.

Natti

Kommentarer
Postat av: SOF

jag tompa å sara såg den i piteå..

den var bra men jädrans va arg ja blev ..

läntar tills vi får se ditt place :p

HADE GÖTT

2009-03-19 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0