Rövknull - bra eller dåligt?!

Blev som sagt att jobba i heis 1 idag.
Man är inte så superpeppad på det längre när det är drygt 8-timmarsdagar där.
Alla som måste jobba där säger att det är som ett rövknull.
Då beror det ju iofs vad man tycker om det, men för dom flesta är det inte så bra tror jag :P
Men ändå tycker jag det är skönt med lite omväxling ibland. (Inte rövknull alltså)
Även om jag tycker det är jävligt skönt å så i resturangen så är det jävligt skönt att få vara nån annanstans nån dag ibland också.
Uppe i returangen är det ju samma personer man jobbar med varje dag.
Typ 3 stycken, så det är som kul å få träffa dom andra ibland också :)

Imorrn är jag faktiskt ledig. Men var väldigt nära att det inte blev så.
Jag ska iaf ner till centrum å shoppa lite.
Sen ska jag nog ut i backen å prova på dom backar jag inte hunnit åka än :)
Hoppas på bra väder bara.

Å fick veta att Sofie och Sara troligen kommer hit till påsk :D
Så himla kul det skulle vara. Längtar redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0