Sjukling

Ringde till Vegard tillslut igår iaf! Och han svarade. Det var ju framsteg. Fast han sa inte så mycket. Men nu ligger det då hos han iaf om han vill träffa mej nå mer eller inte. Jag frågade om han kunde höra av sej om han var ledig nån kväll så vi kan snacka. Och han sa att han skulle göra det, så vi får väl se då.

Och jag har blivit så jävla sjuk. Jag brukar aldrig få feber, har inte haft det sen jag var liten. Men igår och idag måste jag ha haft typ 40 grader eller nåt. Va fan hemskt! Så fort jag ställde mej snurra typ hela rummet och fötterna kändes som blyklumpar. Sen så svettades och frös jag omvartannat hela tiden. Plus att jag är förkyld och har ont ungefär överallt man kan ha ont. Huvet, halsen, öronen, näsan rinner. Allt! Idag jobbade jag i heisen. Satt och nickade hela dan. Tur Linus tog över så jag fick sluta typ halv 5. Annars hade jag haft 2 timmar kvar nu. Det hade jag inte pallat.
Jag hoppas det blir bättre till helgen. Då är det jag som har ansvaret i resturangen eftersom Sofie åker hem till Luleå över helgen. Så då har jag fan inte tid att vara sjuk!!
Men imorrn är jag ledig. Första dan på typ 12-13 dagar, så då ska jag försöka vila upp mej å bli frisk. Nog för att jag hade planerat å göra en massa saker imorrn, men det kommer jag nog inte orka. Få se!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0